Ułatwienia dostępu

Zapraszamy do udziału w konkursie plastycznym na projekt okładki książki: „Treny” Jana Kochanowskiego dla klas 5-8.

„Czytaj więcej”Ogłoszenie konkursu na projekt okładki książki - „Treny" Jana Kochanowskiego

Wszystkie prace były bardzo piękne, dziękujemy za udział w konkursie na projekt okładki książki  - „Wiersze dla dzieci”, a oto wyniki:

Klasy 1-3

I miejsce: Julia Lulewicz 3d

II miejsce: Martyna Majewska 1d

III miejsce: Amelka Kalita 1d, Karol Światłoch 1a, Franek Falkus 1a

Klasy: 4

I miejsce: Kacper Wasilewski 4a

II miejsce: Jakub Trybuła 4a

III miejsce: Krzysztof Bykowski 4c, Leon Rój 4c

GRATULUJEMY!

Życzymy dalszych sukcesów!

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09

Zapraszamy do udziału w Komputerowym Konkursie Plastycznym dla klas I – IV

Projekt okładki książki  - „Wiersze dla dzieci” 2024

Cele konkursu:

  • rozwijanie zainteresowań czytelniczych,
  • pobudzanie aktywności twórczej,
  • rozwijanie wrażliwości artystycznej i ekspresji twórczej,
  • doskonalenie umiejętności wykorzystania programu „Paint”,
  • uwzględnienie w kompozycji tekstu (klasy II - IV),
  • promowanie uczniów uzdolnionych.

Konkurs odbędzie się w Classroom w marcu  2024 r.

Kod kafla konkursowego: q2hipsv

Uczestnicy zaprojektują okładkę książki, która będzie zatytułowana „Wiersze dla dzieci”, posłużą się przy tym programem „Paint”. Uczniowie chętni do wzięcia udziału w konkursie

dołączają do zajęć: Projekt okładki książki  - „Wiersze dla dzieci” 2024 dla klas 1-4” w Classroom kodem: q2hipsv i przesyłają w zadaniu swoją pracę z opisem: imię, nazwisko, klasa (Do 26.03.2024).

Zadanie konkursowe:

Wykonany w programie „Paint" projekt ma zachęcać do przeczytania książki. Klasy 2-4 powinny odpowiednio umieścić na okładce tytuł i autora. Najlepsze prace wykonane podczas konkursu zostaną nagrodzone dyplomami.

Przy ocenie prac brane będą pod uwagę: zgodność pracy z tematem, indywidualny pomysł, ciekawa kompozycja i umiejętność posługiwania się programem graficznym „Paint”. Wyniki zostaną ogłoszone 27.03.2024 na stronie szkoły.

Koordynator konkursu: Beata Mąsior

Wyniki konkursu kodowania w programie Scratch

„Bezpiecznie w Internecie”

Klasy 1-3
I MIEJSCE – Leon Szebestik 2e

II MIEJSCE - Paulina Moroń 2e

III MIEJSCE - Jakub Świeczka 2e

Klasy 4-8
I MIEJSCE – Michał Kłek 6e i Zofia Borawska 6d (ex aequo)

II MIEJSCE – Piotr Liszkowski 5c i Zuzanna Waluszek 5c (ex aequo)

III MIEJSCE – Małgorzata Wach 5c i Michael Mroziński 4d (ex aequo)

GRATULUJEMY!

Na przełomie listopada i grudnia odbywał się konkurs „Odczaruj listopad”, w którym to uczennice i uczniowie pokazali swoje sposoby na kreatywne i wesołe spędzanie ponurych jesienno-zimowych wieczorów.

Wyniki konkursu „Odczaruj listopad”:

I miejsce: Patryk Makowski, 1d

II miejsce: Pola Knapek, 3c

III miejsce: Jan Kuźmiński, 2e

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

„Pij mleko, będziesz wielki!”
Klasy 1-3
1 miejsce - Klaudia Gałka 2e
2 miejsce - Paulina Moroń 2e
3 miejsce - Polina Rubakova 2e
Klasy 4-8
1 miejsce - Jagoda Tyla 4b
2 miejsce - Marcel Wasilewski 7a
3 miejsce - Oliwia Śliwa 4b i Paulina Nazaryan 4b(ex aequo)
GRATULUJEMY!
Życzymy dalszych sukcesów!

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08

 

Zapraszamy uczniów klas 1 - 8 do wzięcia udziału w komputerowym konkursie plastycznym na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.

Celem konkursu jest:

- uświadomienie roli mleka w rozwoju człowieka,

- promowanie zasad zdrowego odżywiania,

- rozwijanie dziecięcej wyobraźni i aktywności twórczej,

- ćwiczenie umiejętności wykorzystania komputera i programu graficznego „Paint 3D”,

- odkrycie przez uczestniczące w konkursie dzieci własnych uzdolnień,

- kształtowanie poczucia estetyki i smaku artystycznego.

Zadanie konkursowe:

Wykonany w programie „Paint 3D" plakat ma zachęcać do spożywania mleka. Klasy 2- 8 powinny przygotować hasło, które umieszczą na plakacie. Najlepsze prace wykonane podczas konkursu zostaną nagrodzone dyplomami. Przy ocenie prac brane będą pod uwagę: zgodność pracy z tematem, indywidualny pomysł, ciekawa kompozycja i umiejętność posługiwania się programem graficznym „Paint 3D”. Prace należy przesyłać  w Classroom, (kod konkursu: d655kbr) do 13.12.2023 w zadaniu Konkurs na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.

Ogłoszenie wyników nastąpi 18.12.2023 r. na stronie szkoły w zakładce „Konkursy” i w zadaniu w Classroom.

Wyniki komputerowego konkursu plastycznego
„Projekt okładki ulubionej baśni”

Klasy 1-3
I miejsce: Kornelia Kliszcz 3a
II miejsce: Julia Lulewicz 3d i Paulina Moroń 2e
III miejsce: Dawid Nazaryan 3c

Klasy 4-8
I miejsce: Marcel Wasilewski 7a
II miejsce: Kacper Wasilewski 4a
III miejsce: Jagoda Tyla 4b, Paulina Zuchara 6a

GRATULUJEMY!
Życzymy dalszych sukcesów.

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
do góry