Konkursy
Zapraszamy uczniów klas 1 - 8 do wzięcia udziału w komputerowym konkursie plastycznym na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.
Celem konkursu jest:
- uświadomienie roli mleka w rozwoju człowieka,
- promowanie zasad zdrowego odżywiania,
- rozwijanie dziecięcej wyobraźni i aktywności twórczej,
- ćwiczenie umiejętności wykorzystania komputera i programu graficznego „Paint 3D”,
- odkrycie przez uczestniczące w konkursie dzieci własnych uzdolnień,
- kształtowanie poczucia estetyki i smaku artystycznego.
Zadanie konkursowe:
Wykonany w programie „Paint 3D" plakat ma zachęcać do spożywania mleka. Klasy 2- 8 powinny przygotować hasło, które umieszczą na plakacie. Najlepsze prace wykonane podczas konkursu zostaną nagrodzone dyplomami. Przy ocenie prac brane będą pod uwagę: zgodność pracy z tematem, indywidualny pomysł, ciekawa kompozycja i umiejętność posługiwania się programem graficznym „Paint 3D”. Prace należy przesyłać w Classroom, (kod konkursu: d655kbr) do 13.12.2023 w zadaniu Konkurs na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.
Ogłoszenie wyników nastąpi 18.12.2023 r. na stronie szkoły w zakładce „Konkursy” i w zadaniu w Classroom.
Wyniki komputerowego konkursu plastycznego
„Projekt okładki ulubionej baśni”
Klasy 1-3
I miejsce: Kornelia Kliszcz 3a
II miejsce: Julia Lulewicz 3d i Paulina Moroń 2e
III miejsce: Dawid Nazaryan 3c
Klasy 4-8
I miejsce: Marcel Wasilewski 7a
II miejsce: Kacper Wasilewski 4a
III miejsce: Jagoda Tyla 4b, Paulina Zuchara 6a
GRATULUJEMY!
Życzymy dalszych sukcesów.
Poznaliście już wiele baśni. W związku z tym, zapraszamy Was do wzięcia udziału w konkursie.
Narysujcie lub namalujcie posługując się komputerem - programem „Paint” - pracę na temat:
„Projekt okładki ulubionej baśni”
Konkurs odbył się w drugiej połowie września 2023 r.
Klasy I - V
I miejsce - Kacper Wasilewski 4a
II miejsce - Julia Lulewicz 3d
III miejsce - Wiktoria Wilczek 5a,
Mikołaj Matusiak 5c
Klasy VI - VIII
I miejsce - Marcel Wasilewski 7a
II miejsce - Zofia Borawska 6d
III miejsce - Wiktor Grusznik 6e,
Michał Cąpała 6e
GRATULUJEMY!
Zapraszamy do wzięcia udziału w komputerowym konkursie plastycznym na plakat „Jedz owoce i warzywa”
DLA KLAS I – VIII
Cele konkursu
- Rozwijanie zainteresowań plastycznych i wyobraźni twórczej.
- Zwrócenie uwagi na potrzebę zdrowego odżywiania.
- Kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych.
- Doskonalenie posługiwania się programem graficznym „Paint”.
Uczniowie chętni do wzięcia udziału w konkursie dołączają do zajęć: Komputerowy Konkurs - „Jedz owoce i warzywa!" dla klas 1-8” w Classroom kodem: 3bchyru i przesyłają w zadaniu swoją pracę z opisem: imię, nazwisko, klasa.(Do 30.09.2023).
Zadanie konkursowe:
Wykonany w programie "Paint" plakat ma zachęcać do spożywania warzyw i owoców. Klasy 2-8 powinny przygotować hasło, które umieszczą na plakacie.
Najlepsze prace wykonane podczas konkursu zostaną nagrodzone dyplomami.
Przy ocenie prac brane będą pod uwagę: zgodność pracy z tematem, indywidualny pomysł, ciekawa kompozycja i umiejętność posługiwania się programem graficznym „Paint”. Ogłoszenie wyników na stronie szkoły w dniu 2.10.2023.
Koordynator konkursu: Beata Mąsior
Dziękujemy Wam za wspaniałe plakaty konkursowe. Świetnie radzicie sobie w malowaniu i rysowaniu myszką.
Oto wyniki konkursu na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”:
Kl. 1-3
1 miejsce - Paulina Nazaryan 3b, Amelia Kulig 1e
2 miejsce - Kornelia Kliszcz 2a, Hiacynta Jekiel 2c
3 miejsce - Julia Lulewicz 2d
Kl. 4 - 8
1 miejsce –Maja Stasiak 8d
2 miejsce - Paulina Zuchara 5a, Miłosz Kliszcz 5c
3 miejsce – Mikołaj Matusiak 4c
GRATULUJEMY WSZYSTKIM UCZESTNIKOM I ŻYCZYMY DALSZYCH SUKCESÓW!
ZESPÓŁ PROMOCJI ZDROWIA
Zapraszamy uczniów klas 1 - 8 do wzięcia udziału w komputerowym
konkursie plastycznym na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.
Celem konkursu jest:
- uświadomienie roli mleka w rozwoju człowieka,
- promowanie zasad zdrowego odżywiania,
- rozwijanie dziecięcej wyobraźni i aktywności twórczej,
- ćwiczenie umiejętności wykorzystania komputera i programu graficznego „Paint”,
- odkrycie przez uczestniczące w konkursie dzieci własnych uzdolnień,
- kształtowanie poczucia estetyki i smaku artystycznego.
Zadanie konkursowe:
Wykonany w programie „Paint" plakat ma zachęcać do spożywania mleka. Klasy 2- 8 powinny przygotować hasło, które umieszczą na plakacie.
Najlepsze prace wykonane podczas konkursu zostaną nagrodzone dyplomami.
Przy ocenie prac brane będą pod uwagę: zgodność pracy z tematem, indywidualny pomysł, ciekawa kompozycja i umiejętność posługiwania się programem graficznym „Paint”.
Konkurs odbywa się w Tygodniu Zdrowia (prace należy przesyłać w Classroom, kod konkursu: 2cehsoi) do 4.04.2023 w zadaniu Konkurs na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.
Ogłoszenie wyników nastąpi 5.04.2023 r. na stronie szkoły w zakładce „Konkursy” i w zadaniu w Classroom.
Wyniki konkursu historyczno-plastycznego, zorganizowanego w naszej szkole w ramach obchodów Narodowego Dnia Pamięci „Żołnierzy wyklętych".
I miejsce: Iga Jakubiec klasa 4 c,
II miejsce: Natalia Kraczla klasa 4 c,
III miejsce: Regina Nwokolo a klasa 5 b.
Wyóżnienienia:
- Mikołaj Matusiak klasa 4 c,
- Kornelia Grabna klasa 5 a,
- Iwo Klinowski klasa 5 a,
- Artur Jekel klasa 4 a,
- Mateusz Pęgiel klasa 5 e.
Gratulujemy zwycięzcom!
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za liczny udział w konkursie.
REGULAMIN KONKURSU dla klas 1-2
na plakat, obrazek pt. „Bezpiecznie w Internecie" promujący bezpieczeństwo dzieci w Internecie.
Cele konkursu:
- Propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci do zasobów internetowych.
- Włączenie się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.
REGULAMIN:
- Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I, II.
- Uczeń biorący udział w konkursie zgłasza tylko jedną wykonaną przez siebie pracę.
- Uczeń zgłaszający pracę zaświadcza tym samym, że wykonał ją samodzielnie.
- Prace powinny być wykonane samodzielnie w programie Paint.
- Prace zawierające gotowe elementy (kliparty, kopiowane z Internetu obrazy, zdjęcia, hasła,
rysunki itp.) będą odrzucane.
- Nazwa pliku powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. jan_nowak_2b
- Prace należy przesłać w zadaniu-projekcie „Konkurs Bezpiecznie w Internecie” Classroom.
Kod do konkursu dla klas 1-2: aim7tia
- Ocenie podlegać będzie:
- estetyka wykonania pracy
- oryginalność pomysłu
- zgodność z tematem
REGULAMIN KONKURSU DLA KLAS 3-8
na prezentację Classroom, pt. „Bezpiecznie w Internecie" promującą bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie.
Cele konkursu:
- Propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych.
- Włączenie się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.
REGULAMIN:
- Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 3-8
- Uczeń biorący udział w konkursie zgłasza tylko jedną wykonaną przez siebie prezentację.
- Uczeń zgłaszający prezentację zaświadcza tym samym, że wykonał ją samodzielnie.
- Prace powinny być wykonane samodzielnie w programie Prezentacje Classroom w bieżącym zadaniu (kod konkursu: vmnv6qj )
- Prace zawierające gotowe elementy (kliparty, kopiowane z Internetu obrazy, zdjęcia, hasła, rysunki itp.) będą odrzucane. Należy wykonać rysunki w programie Paint i wkleić je do prezentacji.
- Nazwa autora powinna być napisana na slajdzie tytułowym, powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. Jan Nowak 7b
- Prace należy przesłać w zadaniu-projekcie „Konkurs na prezentację Bezpiecznie w Internecie dla klas 3-8” Classroom.
- Ocenie podlegać będzie:
- treść haseł i ich czytelność,
- estetyka wykonania prezentacji,
- oryginalność pomysłu,
- zgodność z tematem.
- Do rozstrzygnięcia konkursu zostanie powołana komisja konkursowa.
- Organizatorzy przewidują:
- a) dyplomy dla laureatów konkursu
- b) zamieszczenie prac na telebimie w szkole.
- Uwagi końcowe:
Terminy konkursu
- Czas trwania konkursu: 9.01. 2023 r. – 3.02. 2023 r.
- Przesłanie prezentacji w terminie do 3 lutego 2023 roku.
- Ogłoszenie wyników na stronie internetowej szkoły odbędzie się 6.02.2023 r.
