Konkursy
Międzynarodowy twórczy konkurs programistyczny Wielkanoc 2021
1.Informacje podstawowe:
Międzynarodowy twórczy konkurs programistyczny jest przeznaczony dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i szkół średnich, oraz z organizacji pracujących z dziećmi.
Do programowania należy używać programów SGP Baltie 3
Organizatorem konkursu jest SGP Systems z partnerami.
2. Terminy:
▪Termin zgłoszenia - 12.04.2021, godz. 14:00
▪Termin nadsyłania prac - 12.04.2021, godz. 14:00
▪ Początek pracy komisji szkolnej - 12.04.2021, godz. 14:00
▪ Koniec pracy komisji szkolnej - 19.04.2021, godz. 14:00
▪ Termin nadsyłania wersji angielskiej - 19.04.2021, godz. 14:00
▪ Początek pracy komisji międzynarodowej - 19.04.2021, godz. 14:00
▪ Termin dla komisji międzynarodowej - 22.04.2021, godz. 22:00
▪ Wyniki - 23.04.2021, godz. 12:00
„Projekt okładki ulubionej baśni”
Konkurs odbył się w marcu 2021 r.
w Classroom
KLASY I-III
I MIEJSCE – Aleksandra Abram 2b
II MIEJSCE – Magdalena Kwiecień 1b, Kacper Wasilewski 1a
III MIEJSCE – Hanna Hanusik 2b
KLASY IV-VI
I MIEJSCE – Patrycja Majzner 5b, Tomasz Zaleśny 4a
II MIEJSCE – Maja Stasiak 6d
III MIEJSCE – Małgorzata Moryson 4a, Kamila Zimon 5a
Wyróżnienia: Maksymilian Borgiel 6f, Marcel Wasilewski 4a, Wiktor Fiuty 4c, Filip Tokarz 4b
KLASY VII-VIII
I MIEJSCE – Julia Kierepko 8d
II MIEJSCE – Monika Swędzioł 7d
GRATULUJEMY!
Narysujcie lub namalujcie posługując się komputerem - programem „Paint” - pracę na temat:
„Projekt okładki ulubionej baśni”.
Regulamin:
- Konkurs przeznaczony jest dla uczniów: klasy I – VIII.
- Zgłaszane prace muszą być wykonane indywidualnie.
- Każdy uczestnik konkursu może przesłać jedną pracę.
- Uczestnicy konkursu projektują okładkę książki dowolnej baśni lub legendy zawierającą autora i tytuł.
- Okładka książki ma być wykonana w programie „Paint” i nie może zawierać przekopiowanych elementów, zdjęć lub fragmentów innych prac.
- Prace należy przesłać do dnia 29.03.2021 r. w kafelku „Konkurs na projekt okładki ulubionej baśni” Classroom. Kod: ximteuu
- Nazwa pliku powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. jan_nowak_3a
- Ocenie podlegać będzie:
- estetyka wykonania pracy,
- oryginalność pomysłu,
- zgodność z tematem,
- umiejętność wykorzystania programu „Paint”.
- Do rozstrzygnięcia konkursu zostanie powołana komisja konkursowa.
- Organizatorzy przewidują:
- dyplomy dla laureatów konkursu
- zamieszczenie prac na stronie internetowej szkoły.
- Ogłoszenie wyników konkursu 31.03.2020 r.
Opiekun konkursu: Beata Mąsior

Przed Świętami Bożego Narodzenia odbył się w naszej szkole konkurs na „Najładniejszą ozdobę świąteczną wykonaną z butelek PET i innych odpadów” Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie oraz gratulujemy zwycięzcom!
Laureaci konkursu:
I miejsce Klasa 1a
II miejsce Klasa 3d
III miejsce Klasa 2c
Samorząd Uczniowski Klas Młodszych serdecznie Wszystkim dziękuje za udział w konkursie.