Ułatwienia dostępu

🏆⚽ MAMY TO! MISTRZOWIE KATOWIC! ⚽🏆
 
Z ogromną dumą informujemy, że drużyna naszych uczniów (rocznik 2012 i młodsi) zdobyła I miejsce w Mistrzostwach Katowic w piłce nożnej! 🥇🎉
 
Chłopcy pokazali niezwykłego ducha walki, świetną technikę i wspaniałą współpracę na boisku! 👏💪
To był turniej pełen emocji, ale nasi zawodnicy nie zawiedli — każdy mecz był popisem determinacji i pasji do gry! ⚽🔥
 
👟 Gratulujemy naszym MISTRZOM oraz trenerowi, który z wielkim zaangażowaniem prowadził drużynę do zwycięstwa!
 
 
Brawo, chłopaki — jesteśmy z Was dumni! 👏👏👏
 
Mistrzowie Katowic
 

I miejsce -Yaroslava Osadcha kl. VIII a,
II miejsce - Tomasz Starzyński kl. V d,
III miejsce - Weronika Wawok kl. VI b,
Wyróżnienie - Piotr Liszkowski kl. VI c.

WSZYSTKIM  LAUREATOM  GRATULUJEMY

Bartosz Laudowicz  - I miejsce 

Kaja Rożek  - II miejsce

Borys Płachta  -  III miejsce

Gratulujemy!

Życzymy dalszych sukcesów.

„Czytaj więcej”Wyniki konkursu na projekt Beboka w Tinkercad

 logo700

I miejsce - Pola Knapek z kl. 4c

II miejsce - Iga Kościółkiewicz z kl. 2d

III miejsce - Zofia Ptok, Agata Stawiarska, Alicja Lauruk, Aurelia Szebestik z kl. 1c

wyróżnienie - Oliwia Kowalczyk, Zofia Ptasznik z kl. 4b

Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!

 

W styczniu i lutym uczniowie klasy 6a i 6b podczas zajęć koła gier planszowych przygotowali wielkoformatowe gry planszowe o tematyce ekologicznej. Uczniowie zaprezentowali gry na auli, gdzie wspólnie mieliśmy okazję do rozgrywki oraz poszerzenia wiedzy ekologicznej.

Dziękujemy Oliwii Suchanek, Wiktorii Wilczek, Janowi Starzyńskiemu oraz Remigiuszowi Zegarkowi.

W związku z konkursem nasza szkoła otrzymała dyplom uznania za wspaniałe rezultaty w edukacji ekologicznej.

  • 01
  • 02
  • 03
logo700
 
Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w XXIV Szkolnym Konkursie Piosenki
"Śpiewać Każdy Może".
 
Jeśli uwielbiasz śpiewać i swym talentem chcesz podzielić się z innymi weź udział w XXIV Konkursie Piosenki "Śpiewać Każdy Może".

Konkurs odbędzie się w czasie Piknkiu Rodzinnego "Serduszko Bije Na Witosa" w poniedziałek, 2 czerwca 2025 r. godzin podana zostanie na plakacie Festynu.
Zapisy na konkurs proszę składać u p. Z.Tarajkowskiego do piątku 30 maja 2025 r. Ze względów organizacyjnych zapisy w dniu Pikniku nie będą już możliwe.
 
Kategorie konkursowe:
soliści klas I-III
zespoły klas I-III
soliści klas IV-VIII
zespoły klas IV-VIII
 
Wykonawcy śpiewają jedną piosenkę (może być wykonana a'cappella lub z podkładem muzycznym, który należy przynieść przed występem na pendrivie lub płycie CD). Nie będzie możliwości puszczania podkładów z interentu.
 

Wyniki konkursu na plakat wykonany w programie Paint 3D „Pij mleko, będziesz wielki!”

Wszystkie prace były bardzo ciekawe, dziękujemy Wam za liczny udział w konkursie, a oto wyniki:

Klasy I - III
I miejsce – Natalia Zych 1d
II miejsce  - Lena Bąk 1d
III miejsce  - Oskar Matalewski 1d,
Klasy IV - V
I miejsce – Jagoda Tyla 5b
II miejsce  - Egon Tworek 5d
III miejsce   - Kacper Wasilewski 5a,
Wyróżnienie: Kaja Rożek 5c, Oliwier Andrychowski 4d
Klasy VI - VIII
I miejsce – Marcel Wasilewski 8a
II miejsce  - Leon Hrynyszyn 6c
III miejsce   - Łukasz Kwiatkowski 8a
GRATULUJEMY!
Życzymy dalszych sukcesów!

  • jagoda5b
  • marcel
  • natalia1d

Zapraszamy uczniów klas 1 - 8 do wzięcia udziału w komputerowym konkursie plastycznym

na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.

„Czytaj więcej”Zapraszamy do konkursu „Pij mleko, będziesz wielki!”

Wszystkie projekty były bardzo ciekawe, dziękujemy Wam za liczny udział w konkursie, a oto wyniki:

„Czytaj więcej”Wyniki Konkursu „Kartka bożonarodzeniowa od Scratcha"

Celem konkursu jest rozwijanie zainteresowań informatycznych i wyobraźni wśród uczniów.

Warunki uczestnictwa:

  1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas IV – VI.
  2. Uczestnicy będą oceniani w trzech kategoriach wiekowych: klasy 4, klasy 5 i klasy 6.
  3. Osoby biorące udział w konkursie przygotowują historyjkę obrazkową (animację) w programie SCRATCH na temat Kartka bożonarodzeniowa od Scratcha.
  4. Prace powinny być wykonane indywidualnie. Animacja nie może być modyfikacją innych projektów, ma uruchamiać się po kliknięciu na „flagę”. Materiały wykorzystane w pracy mogą pochodzić z biblioteki dostępnej w programie lub zostać wykonane własnoręcznie w Scratchu. Gotowe projekty, należy przesyłać na szkolnej platformie Classroom. Kod dołączenia do konkursu: mi7bpha
  5. Termin przesyłania prac: 17.12.2024, ogłoszenie wyników 18.12.2024 roku.

kartka

do góry